čtvrtek 17. října 2013

Krvavý útěk

Tento sen začíná ve chvíli, kdy jdu s někým po ulici. Já mám na zádech velký batoh. On jde na lehko. Mám pocit, že jde o Prahu, ale jistý si nejsem.

On mi ukazuje nějaký rozvrh hodin, zjevně jde o vysokou školu. Přesvědčuje mě, abych do té školy chodil. Ale já nechci. Po chvíli chůze zapadneme do nějaké hospody. On mě stále přesvědčuje, ať do té školy jdu, ale já se bráním. Následně dojdu k názoru, že ten člověk mě neposlouchá a že bude nejlepší zmizet. Zvolím velmi rychlý odchod. Po cestě mě potká číšník a chce zaplatit. Podám mu tedy bankovku a on mi odpoví, že drobné mi dá na stůl, kde jsem seděl. Chvíli na něj vyděšeně zírám, pak se otočím k východu a rychlým krokem odcházím.

Venku na ulici pokračuju velmi rychle, ale při tom na mobilu hledám nejbližší spoj domů. Při tom mířím ke stanici metra. Když se k ní blížím, slyším výstřely. Někdo vykřikne, že se musíme schovat do metra. O trochu obezřetněji pokračuji dál. Když procházím kolem horní stanice výtahu, který zjevně vede dolů do stanice metra, vidím jak výtah vyjíždí nahoru a v něm je několik mrtvých těl a několik ještě živých zkrvavených lidí, kteří se snaží dostat co nejrychleji pryč. Kousek ode mě někdo tiše řekne, že tam musí být aspoň 40 litrů krve.

V tuto chvíli mě vzbudil budík. Což se v tu chvíli jevilo jako úleva.

1 komentář:

  1. Slušný krvák, který by stál za zfilmování ;-)

    Ale vážně - nechal jsem tě odpovědět na otázku, kdo tě momentálně trápí , dal ti tři možnosti a už dopředu očekával správnou odpověď. A fakt přišla...

    Vypadá to, že tvé podvědomí ti signalizuje, že tě práce unavuje, ať už monotónností, přesčasovostí či náročností a ať už je to náročnost technická nebo časová. A proč ti ve snu vyskočila (pražská) vysoká škola? Zřejmě jako alternativa práce ...

    JInak je vidět, že ti podvědomí opravdu strkalo do tvé cesty pryč mnohé překážky - neodbytný chlap, číšník, střílečka v metru a brození se 40l krve...

    OdpovědětVymazat